sreda, 26. marec 2008

"Lesena" hiša v Mariboru




Danes med prebiranjem stare številke revije HIŠE(št.36), sem opazil to montažno, leseno hišo, postavljeno v Brezju, Maribor. Hiša je nova prodajna oblika podjetja Marles hiše Maribor. Hiša me je navdušila že na sejmu Dom v Ljubljani. Na sejmu so na veliko reklamirali to hišo (poimenovali so jo Altea). Všeč mi je predvsem oblika, ki sicer za Marlesove hiše ni značilna, in kaže na to, da se je tudi v njihovi proizvodnji z to hišo začela tako nujna linija novejše, modernejše arhitekturne oblike.
Kot smo rekli je hiša montažna, zgrajena v celoti iz lesene konstrukcije. Tudi sam sem zagovornik lesene montažne gradnje, saj je les z svojimi značilnostmi kot so barva, struktura in vonj pozitivno vpliva na počutje človeka, predvsem pa velja les za zdrav material in ima dobre gradbeno-fizikalne lastnosti. Kot gradbeni material je zmeraj bolj cenjen in je podatek za evropsko unijo, da je delež montažnih lesenih hiš že več kot 30%.
Altea ima tri nadstropja in je pokrita z enokapno streho.Manjši del pritličja je podkleten in meri 80 m2, pritlična etaža meri 205 m2, v nadstropju pa je 103 m2. Prostore v hiši si lahko pa naročnik razporeja po želji. Hiša je precej razgibana, pritlična zunanja obdelava je ometana v belo barvo, medtem ko je nadstropje opaženo z smrekovim lesom, kar da lep vizualni učinek.

DATOTEKA:

Enodružinska hiša
Naročnik: zaseben
Investitor: zaseben
Arhitekt: Miha MIHOLIČ
Projektivno podjetje: Marles hiše MB

Projekt: 2002
Izvedba: 2003-2005























5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ena najlepših hiš, kar sem jih videla. Tudi razporeditev je super.
Škoda, da imam svojo -
novo.

Anonimni pravi ...

a mislis da procenta montaznih his ni moc razloziti z 10x hitrejso in cenejso gradnjo?

Anonimni pravi ...

Hiša je fantastična. Kje v Brezju pa je? Bi jo bilo lepo videti vsaj od daleč.

Anonimni pravi ...

Hvala na postu. Oduševila me kuća. I drago mi je čitati da se i tebi sviđa. I mene zanima gdje se kuća može vidjeti uživo.
o ipak me najviše zanima cijena (s obzirom da dosta kvadrata otpada na terasu, balkon i nadstrešnicu za sute). Da li možda znaš?

stavnica interwetten pravi ...

Hisa je cudovita. Zelo fino.